Söndagar leder till inspiration

Kom hit för att skriva nått kul men så var min underbara pojkvän inte så jävla underbar. Fan vad sur jag är när han går på automatik och svarar men inte lyssnar. Ska fan inte lyssna på honom heller så får vi se hur det smakar i hans mun! Usch!



Men till det jag ville skriva. :)

Kul att du Sofie ville att jag skulle fixa din blogg också.
Du är inte den första som frågar.
Något lite extra vill man ju göra med sin blogg och lite extra är min specialité eftersom jag absolut inte är något proffs på något sätt. Jag blir oftast mer nöjd med andras blogg än min egen. Det kanske är för att jag inte har något tema eller någon direkt handling i min blogg. Kollar man på andras blogg så handlar de ju om resor, mode, smink, smycken, bebisar. Det är väl det som har slagit igenom. jag skriver om vanliga små saker och uppdaterar inte flera gånger om dagen eller ens varje dag alltid.
Så småningom har jag tänkt att jag skulle vilja blogga lite oftare men just nu har jag inget att skriva om.

Adobe CS4 är där jag gör min och mina vänners header. Det är enklast och roligast så. Jag gör saker jag kan och om jag vill göra nått jag inte kan så finns ju alltid alla fantastiska PSförklaringar på Youtube. Då får man luska ut något kul. Det var så jag lärde mig att göra Poaroidbilder.


Helt okej va?

Jo, jag tänker allt mer på hela min föreagsidé. Det känns verkligen rätt och jag vill bara ta nästa steg nu. Skriva en utförlig affärsidé och hitta rätta medlen för att lyckas! jag längtar tills dagen jag skriver att nu äntligen har jag öppnat mitt eget företag!

 






Kommentarer

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0