Alice i underlandet 3D

Vad kan man säga?
Filmen jag älskade som liten var lika bra i vuxen version!
Alla karaktärer var spot on! och alldeles förtjusande.
Jag älskade "the fat boys" Tweedledee & Tweedledum spelad av Matt Lucas (Karaktär i Brittiska serien Little Britains).

Se så slående lika de animerade T & T är med den verkliga Matt Lucas.
















Jag kunde inte låta bli att älska de som runda tvillingarna. En annan rolig karkatär var den galna kaninen vid hattmakarens bord. Han var knasigare än någonsin och det gjorde filmen så mycket bättre.

Jag ångrar inte att jag såg den på BIO och i 3d dessutom. Jag röck till ågra gånger då fårglar och stenar flög ut över publiken. Så skojigt att se 50 personer rycka till samtidigt.



Mitt ända lilla klagomål under denna film har faktiskt inget med filmen att göra utan med min medtittande främlingar. Killen bredvid mig svarade i sin telefon mitt underfilmen och sa ett flertal gånger, jag kan inte prata jag är på bio. Ve, fan svarar under en film?!! Grädden på moset var att han pratade igenom filmen. Här är några fina exempel..: Ah , det är nu hon krymper va? Nu kommer dom till hattmakaren. Dom kommer inte känna igen henne. osv. INTE KUL! (Även om jag själv kan filmen.)



Allt som allt får Alice i Underlandet 4 av 5 F.


Kommentarer

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0