Boston Tea Party

Kanal 5s underbara program Boston Tea Party pratade idag flitigt om skillnader mellan tjejer och killar. Till det underbara och klockrena som en i panelen sa.
En man och en kvinna sitter i en bil. Då kvinnan kan säga -Titta vilket fint och mysigt café! Och mannen svarar då -Jaha. Kvinnan menade med det hon sa, att hon skulle vilja stanna och fika. Det förstår inte mannen.

Jag gapflabbade och tjöt för att det vår så slående perfekt likt mig och Fredrik. Vi förstår absolut inte varandra och om vi försöker prata med varandra så fräser vi bara åt varandra. Om Fredrik försöker prata mitt språk så är det väldigt svårt för om han säger det minste fel så blir svaret. Och vad menar du med DET DÅ? Så är det åt båda hållen. Det är inte lätt att älska en motsats men det är värt det.

Nu ska jag säga gonatt till Fredrik och jag ska försöka säga det på hans språk. Vi får se hur det går för mig. ;)

God Natt & Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack för stöd och tips, Frida! Jag känner mig verkligen lost in space, men jag ska försöka att inte besluta nåt alls, så finner jag nog svaret :)



Lycka till med namnvalet :) Om min egen katt inte redan hette Bengt så hade jag föreslagit det!



Kram

2010-03-22 @ 23:48:33
URL: http://hattifnattanna.blogg.se/

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0