Cougar Town

Cortney Cox's nya serie Gougar Town måste vara den bästa serien på länge! Sist man kände igen sig själv i pinsamma och flörtiga situationer var i Serien Sex and the city.

Redan efter tio minuter in i det första avsnittet har jag hunnit skratta ihjäl mig fyra gånger. Hon blottar sig för en tonåring för att visa att hon duger. Hon har sex med en yngre kille och säger senare att det var fantastiskt att ha sex med någon som inte behöver ta en paus hela tiden eller ta ett piller. 





En annan rolig egenskap kanske man kan kalla det, är att hon säger vad hon tycker/tänker rakt ut. Om du inte sett reklamen för Cougar Town så säger hon något opassande om en ung kille och en kvinna vänder sig om och säger att det är hennes son.

Jules: You see that young gentleman there, I'd love to lick his body
Woman: That's my son
Jules: Ooh, he looks smart

Hahaha! Hur många gånger har man inte satt sig i den sitsen på både det negativa och positiva sidan. Ex, han är så snygg, det är min lillebror. Eller han är så ful, det är min storebror. Aj aj aj. Hur tar man sig ur det?

JAG ÄLSKAR i alla fall serien. Hon är precis lagom neurotisk och nervös. Och Cortney Cox ser fantstisk ut för att vara 46 år!

Vad tycker du om serien?

Kommentarer
Postat av: Alice

Den är braaaa!!!

2010-03-03 @ 17:35:48
URL: http://alicedockner.blogg.se/

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0