Roadtrip to Kittens



Det här är Tove och Betty.

Idag har vi varit i lilla Ringarum på en s.k roadtrip. Cornelia körde, Alice satt där fram och jag och tove satt i baksätet. Betty satt i bagagen. 

Vi skulle hälsa på kattungarna som Cornelias mammas katt fått. Jag träffade dom för ca 3 veckor sen och då var dom jättesmå. Nu har dom precis börjat gå och staplar om kring på golvet med darriga små ben. jag och Fredrik bestämde oss i stortsätt direkt för att behålla två av dom.









Det här är Alice.








Det här är mina och Fredriks kattungar. De har båda blå ögon är underbart söta.
Den första är ljustljust beige- och vit-fläckig den andra är grå- och vit-randig.




Jag ville ha den beige så fort jag såg den. Den stod ut och det var den vi bestämde oss först för. Sen blev det att vi tog den här lilla sötnosen också. Idag har jag haft den här lilla grå i mitt knä flera gånger och det är den ända som stannat kvar i knät och verkligen slappnat. Den spann till och med när den låg i knät.







Sen så klart, så finns det alltid en liten kattunge som växer lite saktare eller inte blir lika stark. Den får äta mat när de andra kattungarna är mätta eftersom han inte har en chans mot de större och starkare. Här är den.





Den är synligt mindre än de andra och leker inget alls och går bara ifrån mamman om den vill gå på kattlådan.







Våra sötnosar!!

Tove och the outisder.





Cornelia och vår beiga lilla kissemiss.



Tove & Alice making it Ghettostyle!





Vår lilla grå kissekatt helt lyrisk över en gammal tejprulle. Därför är han vår!!!



Jag åkte till kattungarna för att gosa med min favorit. Jag trodde den beigea var den jag skulle dyrka men just nu är det den lilla grå som gjort ett så extremt mysigt intryck på mig.






LÄNGTAR jättemycket tills vi får hem dom om några veckor!
Tills dess blir det att ladda upp hemma med kattprylar!

Kommentarer
Postat av: Moa

Så grymt söta!! :D Vi är också lite sugna på att skaffa katter... :) Får se hur det blir. Tills dess så kommer jag hem till er och myser med era katter! :P

2010-03-16 @ 22:44:34
URL: http://themiiuua.blogg.se/
Postat av: Elliii

aah vad kul att ni har skaffat kattisar!

innekatter ?.



Älskar bilden på den gråa som höller på med tejpen!

As söt!

2010-03-17 @ 10:31:25
Postat av: tpove

haha bilden som även elli har nämnt är så jhävla fin! han ser ut som om han ska skita på sig ahahah

2010-03-18 @ 00:37:13

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0