Lovely day

Idag har vi haft BABYBOOM här hemma. Två bebisar på en dag. Lilla Maximilian och Folke var här. Båda två med sin fina mammor Anna och Sara. Jag tog en massa kort men inga med MIN kamera så jag får väl tigga bilder av dom sen. Folke hade i alla fall blivit väldigt stor och hade så fina stora ögon. Han satt upp och var så himla söt. Maximilian var lika söt som vanligt och jag längtar tills han blir liite liite större. :P. Nu sov har flera gånger i min famn eller ska jag säga på bröst och mage. HIIII! Aja, jag får ta ut mina babymani på kattungarna vi får hem om några veckor. :D

Imorn ska vi åka och titta på kattsaker sen ska vi åka till kattungarna och mysa lite! Jag och Cornelia alltså. Underbaaaart!

Orkar inte skriva mer än så. Puss o Kram!

Kommentarer
Postat av: sara

wihuuu ! du tog massa fina kort! Jätte bra dag! lägger upp dom på bloggen!

2010-03-15 @ 19:22:08
URL: http://fiskenforfan.blogg.se/
Postat av: Moa

Mysigt med bebisar. :) Är det bestämt nu att ni ska skaffa kattungar? Åh, va mysigt! Måste få komma hem till er då och gosa med dem! :D

2010-03-16 @ 11:11:28
URL: http://themiiuua.blogg.se/

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0