Öppen rekrytering

Idag ska jag ge mig iväg till en öppen rekrytering på Arbetsförmedlingen. Ett marketingföretag söker telefonförsäljare. JAG GILLAR INTE DET HÄR! Jag kan inte se mig själv sitta i telefonen och ringa och sälja. Nu är ända anledningen att jag söker det här, att det finns en fast lön + provision. Jag tänker absolut inte jobba på bara provision. ALDRIG!

Jaja. Sen när jag ändå är ute på stan kan jag ju passa på att lämna lite CV till affärer tänkte jag.



Fredrik rappar och dampar. Han är helt sjuk. hans jobb söker också folk och han pratar om at när de nya människorna kommer så kommer han att vara så hilma bra på sitt jobb. jag tror han  trivs rätt bra där. :D

Nehe. Nu ska jag gå.
Puss ciao!

Kommentarer

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0