Söööndag = Buttplug

Köttbullar och stuvade makaroner är vad vi har ätit idag. Det är sådär lagom gott. Inget särskilt men ändå tillräckligt för att man ska känna att IDAG åt jag god mat! Jag hann tvätta klart, kan mn väl säga. Men det där jäkla torkrummet suger råttsvansar. Vi har bott i den här lägenheten i 6 månader och vi har väl tvättat tolv gånger kanske och INGEN gång, jag menar verkligen none! har tvätten blivit torr.

Det är inte bara torkrummet som är piss det är torktumlaren också. Den stängs av när den "överhettas" så man måste springa ner var tjugonde minut och starta om den. Så det som ska torktumlas blir heller aldrig torrt!


Såhär fin är inte våra maskiner i alla fall.


Kommentarer
Postat av: maria

känner igen det där nåt så otroligt!

blev dock överlycklig när det bara var två byxor som inte blev torra förra gången jag tvättade.



dock tror jag att jag inte kommer få den turen imorgon igen..

känns lite once in a lifetime :P ....eller?

2010-03-29 @ 23:50:04
URL: http://mariakindahl.blogg.se/
Postat av: Sabina

Fin blogg du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

2011-05-08 @ 13:12:25
URL: http://smsalåna.nu

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0