Tack för alla Namnförslag!

Flash, Fideli, Figo, Fekali, Falafel, Fitta, Fetto, Filippa. Flax, Flabber och Fjollar för att nämna några av en massa förslag jag fick från Veronica.

Vi har ändå inte bestämt oss än. Dagarna går och det är några veckor kvar tills vi får hem dom så vi har ju lite mer tid på oss att bestämma oss. Fredrik gick från Fidji till Farsan på sitt namnval. Jag valde Faldi men har hela tiden velat ha namnet Fendi. INTE för att det är ett märke utan för att jag gillar namnet. Fendi. Säg det högt en gång. Fendi. Som ett smeknamn för Ferdinand.

 

FALAFEL

 

Vi säger till när vi hittat bra namn. Just nu lutar det åt Fendi för min del.

 


Kommentarer
Postat av: veronica

Oj då, jag såg inte att fitta var med som namnförslag..haha. ups. Kanske inte direkt ett passande namn.

kram

2010-03-23 @ 12:15:52
URL: http://sveasagadesign.blogg.se/
Postat av: veronica

okej vad skönt att höra ;)

2010-03-23 @ 17:29:15
URL: http://sveasagadesign.blogg.se/

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0