Tove dejtar!

Idag ska Tove på dejt med en hot hot kandidat som blivande pappa till hennes barn.
Okej det är väl att dra det lite väl långt. Men han är hot. Och han kan ju faktiskt vara den rätta. Eller så är han, som de så bra sa i filmen "snygg sexig singel", Mr right now.

Jag ska inte säga att jag lever genom henne men eftersom jag redan har Mr Right så får jag mina underbara magpirr genom henne. Du vet det där spännande pirret som gör att man känner sig kittlad samtidigt som man blir lätt illamående med ett enormt lyckorus i hela kroppen.

Heja Tove och hennes Dejt!


Kommentarer
Postat av: BättanBäst

JAG DÖR HAHAHA

2010-03-09 @ 18:13:23
URL: http://klyv.blogg.se/

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0