Dag 1

Idag började jag på allvar planera resten av året. På schemat ligger jobb, mera jobb, eventuellt ett körkort som by the way var det ultimata på schemat förut, sommarjobb, Thailand, jobb, semester, Jul, Nyår.

Jag älskar att planera, hälften kommer säkert inte ske, (körkort) men Thailand, det ska bara ske! Jag har lovat min pappa att jag inte ska åka ner själv så jag förväntar mig att någon ska vara lika intresserad och tokig som jag och följa med mig ner dit. Fredrik är en av dom som följer med. Jag hoppas inte att du ändrar dig. 



 

     
 



 

Träna tillhör den nya tiden. Nu ska jag och Ida gå ut och gå.

Bye bye Ciao

Kommentarer
Postat av: tove

jag fick ditt sms i sängen :) mysigt hehe. joo jag har tänkt vara här i stan i helgen. ska inte du med till stockholm eller vad!? vi ska dit nästa helg väl..? skulle vara smidigt om vi kunde snacka på msn eller telefonen. linda och liza vill nog gå till hugo men jag har ingen lust att gå dit på mitt födelsedagsfirande. hellre palace. tänkte om vi kunde käka middag eller så innan kanske? :) hemma hos mig typ :D

2008-04-08 @ 12:05:44
URL: http://dockner.blogg.se
Postat av: tove

kanske man kan dela upp det.. så vi kör på fredagen?

2008-04-08 @ 12:07:43
URL: http://dockner.blogg.se

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0