Frida

Jag var på Hugos i fredags. Det här är en "not to pretty" bild av mig dagen efter. Ligger på en luftmaddrass hemma hos Jokka, fredriks papi, i min nya Hultsfreds t-shirt som jag så dåligt fick när jag deltog i en tävling och sööööög! Jag var rätt så lagom Wasted i fredags. Fem cider fick jag i mig. Den sista fick Alice, tove lillasyster. Jag hade trevligt. jätte trevligt. Jag såg att på BdB har bilder på mitt inte allt för snygga krull redan kommit upp. Det var trevligt i alla fall och jag kan säga att jag faktiskt lyckades få ut hela krulldreadsen igår kväll när jag duschade.


Anna hade lagt in en gammal bild på från en fest i augusti förra året. Kände inte igen mig med så välblonderat hår. Och så slampig jag såg ut. Haha kanske så en äkta fest i viken går till. Vill ha välskött hår, lite svårt utan cash, men jag ska försöka fixa håret innan vi åker till sthlm jag och tjejerna.


Ellinor är det vi ska hälsa på. Hon är i sthlm och pluggar, till skillnad mot mig och Lisa i alla fall, som inte gör nått särskillt. Tove pluggar ju lite, eller hur? Jag blev jätte paff när lisa och Tove sa till mig ifredags att de skulle betala min biljett upp till sthlm! Jätteglad men paff! Jag gillar inte att få såna stora saker, eftersom jag har svårt att ge tillbaka. Jag vill ju gärna göra det. Jag har inte ens köpt nån present till dom i 20års present. Vilket beror på min väldigt låga inkomst. Men det kommer när ni minst anar det ska ni veta!!!

Kommentarer
Postat av: lis.

vad bra att du blev glad. :) jag längtar redan till på fredag! :D

2008-04-14 @ 13:30:40
URL: http://lenper.blogg.se

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0