Fredag 15/8

Jag sitter och leker lite på Adobe Photoshop.
Och såklart ær motivet lite av en drøm før min tatuering.
Vet bara inte om jag skulle våga tatuera nått så færggrant och blommigt.
Texten ær bara fraser jag står før och kan stå før hela livet.
Øversta: Got faith
Understa: Law of attraction
Den ær inte færdig æn, bilden alltså.
Vill ha lite mera grønt med i bilden.
Annars ær jag ovanligt nøjd.






  Mm. Bara se mitt nyvaknade nylle så fattar du vad jag kommer skriva. Fy faskien vad jag är trött! Jag är helt slut ändå ska jag dra mitt arsle ner och träna idag med.
Boken köpte jag på Clas Olson för 30 kr. Jag tyckte det var ett kap. Så nu kan jag skriva upp viktiga saker och ha lite koll på vad jag sysslar med. :D.

yes, its gonna be a nice day I tell you.


Kommentarer

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0