Jobbar och sover

Det ända jag gör nu när jag jobbar är att sova och jobba, sova och jobba. jag har inte lärt mig hur jag använder mig av det vända dygnet än. MEn det kommer. Bara två dagar kvar tills arbetsveckan är slut. Fick ett sms av fredrik idag, han undrade vart jag höll hus och vad jag gjorde. här är svaret kan man säga. Jag sover på dagarna och jobbar på natten. Orkar inte riktigt leva under den här veckan. På friveckan tänkte jag uppdatera både bdb och bloggarna. Men just nu får detta lilla inlägg räcka.

Jag har JÄTTEKUL på jobbet by the way. Riktigt kul nu när jag fick byta arbetslag. Vi städade 6 flygplan innan klockan 5. det är bra gjort. hoho. Jag saknar tove och fredrik såklart. Det känns ju lite konstigt att ha haft två jättebra polare så nära i flera år och nu så hörs man av genom meddelande. Men tove! Vi ska ju ses rätt så snart hade jag tänkt :D.. hihi!

XOX Frida

Kommentarer

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0