Onsdag

Jag har precis gläppat mellan Paradise Hotel och Csi. Jag hatar Paradise hotel och jag är inget stort fan av Csi heller. Men det jag vill komma fram till är att, fasiken vad man fastnar lätt framför paradise hotel. Det är så kul när man bara får se deras mellansnack. Själva programmet i sig är skit men när man får höra deras små konversationer och deras småtjaffs om saker så känns det så äkta. Man får liksom ett pirr i magen när den ena killen drar ner en tjej i sängen och de bara snckar o myser. PRECIS som man gör i verkligheten. Ja, vi är så blyga i verkligheten att dra ner någon i sängen, eller att bli nerdragen. Man låtsas som om man inte vill osv. det är precis som i programmet och de ger mig pirr..

Vet inte vad poängen med det här är. men jag har pirr pirr i magen i alla fall..




Det är väldigt kul att vara kring daniel just nu. Han har så mycket projekt på gång och så mycket idéer och att vara kring honom gör att allt känns möjligt. Han planerar fester för 2000 pers och han har så långsiktliga planer och mål. Det är jättekul att se honom lysa så där. Och nu 1:a september ska han och Åsa åka till Egypten en vecka. Till ett riktigt fint ställe.
jag blir sååklart avsi, men min tid kommer. Det är inte hela världen just nu.

Till en helt annan grej. Jag har inte fått svar från Sodexho än. Från jobbet jag sökt och that really freaks me out! Jag behöver och vill verkligen ha det jobbet! Söka andra jobb? Hmm jo det gör jag ju hela tiden, men det här är första jobbet jag faktiskt velat ha. Så jag hoppas bara att jag får svar snart..

Kommentarer
Postat av: tove

hm.. jag fattar inte detta med en till blogg. finns det en och hur och..va?

2008-08-20 @ 17:57:54
URL: http://dockner.blogg.se/
Postat av: lisen.

give me nya bloggen dåå fridus! :P

2008-08-20 @ 21:26:11

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0