Konsten att slå in ett paket.

  • Ja. För det första är julpappret det första du ser. Så ett riktigt juligt elller snyggt julpapper är viktigt. Pappa köpte vad han tyckte var snyggt men jag vill nog kalla det pappret Juligt. Det var mysigt, men inte snyggt.
  • Ja jag vill påstå att ett paket i vanliga storlek enbart behöver tre tejpbitar. En var på kortsidorna och en i mitten. men i mitt fall blir det fler tjepbitar. I år är det STORA och lååååååååånga paket som gäller.
  • Snöre eller inte? Jag gillar snöre. Det förgyller ett paket. Men inte så mycket snöre som vi verkade spendera på nittiotalet. Det räcker med en liten rosett eller liten krusidull i hörnet. Eller den traditionella stilen. runt runt.
Vi får se hur det blir. Jag ska i alla fall slå in paket nu. Och det blir pappas julpapper med traditonell inslagning. runt runt.

Kommentarer

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0