Lägenhet i Jönköping

Ja, jag letar hela tiden. Ja, det är jobbigt att bo hemma igen. Ja, Föräldrarna är en pina i röven. Det är okej om jag inte hittar nått. Det är okej att bo hemma. Jag älskar dom ju ändå.

En 1:a  ligger på 3500 i månaden. Alldeles för dyrt för mig. 2000 är mitt MAX just nu. En 3:a  ligger på 5000 ca/månanden. Inte farligt dyrt om man ska dela den. Men ändå, MAX 2000.

Hittade en 3:a för 3500/månanden. Undrar om det är bluff. Så billig 3:a att hyra. Att dela det med någon vore ju toppen. Det skulle vara med någon man inte känner så väl men ändå har lite koll på. Jag vill verkligen komma bort härifrån och ha lite privatliv igen. Det vore mysigt.

Så? Ska vi flytta till Jönköping?



( Jag gjorde en intresseanmälan :S )

Kommentarer

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0