Faking Fake?

image44
Nicole Scherzinger
Fd, PCD
 
Ipoden här bredvid mig. hörlurarna plugged in. Ni vet hon nicole, fd leadsinger i Pussycat dolls, hennes låt what ever you like på högsta volym. Den här låten är hyffsad. Eller jag gillar beatet här, men det är inte vad jag kan säga om hennes andra låt. Den där urlöjliga Baby Love låten hon gjorde. Gah, snacka om att göra en mesig låt efter att ha gjort så grymma låtar förut. Sånt kan jag bli döförbannad över. Att folk mesar till sig eller faller för hollywoodnojjan.

Likadant med Avril lavigne som var så jäkla noga med att inte använda smink och aldrig färga håret. Titta på henne nu! Blond med maaassa smink. Okej, jag ska inte dissa henne så hårt, jag gillar hennes låtar trots att hon gjort någon jäkla fjortissmörja nu på senaste, "Girlfriend". hennes låt When you're gone är ju en skitbra låt. Likadant med hennes låt Hot som på min personliga lista ligger högt. Visst den låten är mesig för att vara hennes stil också, och låt mig inte börja snacka om hennes gröna korsett hon så snyggt bär upp i den videon. Visst man förändras, men varför så?


image45     image46
Avril Lavigne Hot video.                                     Avril Lavigne "Before"

bara för att jag har fått upp glöden tänkte jag passa på att slänga in lite skitsnack om mig själv.
Visste du att jag har gått ner 20kg och gått upp 14kg och sedan gått ner 4 kg igen på tre år. Snacka om Vikennojja! Eller 20års nojja. jag har dessutom färgat håret kanske 100 gånger under de tre åren. Personlighetsklyvning NEJ DÅ..! Och så mycket skit jag snackar, vaddå, tror du verkligen att jag kommer bli en stor stjärna, som jag säkert ofta säger två-tre gånger om dagen att jag kommer bli? Tror du på allt jag säger? För jag har fått den uppfattningen att alla tror på vad jag säger. Att det jag säger säkert är sant eller i vissa fall lag för att, frida, hon vet. Men hallå, kolla genom den fasaden. Såå jävla cool är hon ju inte. Hon gör ju aldrig något kul längre dessutom.

Oj, där ser du personlighetsklyvning. Jag skriver om mig själv i tredje person. Kanske för att det är lättare att snacka skit om sig själv då. Men i alla fall. Jag vet exakt vad jag vill, eller hur?!
jag skulle vilja att folk som känner mig skriver ner tre ord som beskriver mig. Som de tror jag är. Egentligen. Inte de tankarna du precis fått när du läst det här utan annars. hur är jag? Hur ser du mig?

Gillar du att läsa? Ja då gav jag dig precis en läsorgasm va? För den där skiten var riktigt kul att läsa. Inte kul, kul. Utan, du kunde inte sluta läsa. Du tänker dessutom att jag har tappat förståndet precis. Japp, jag sitter i jävla mullsjö!! Jag gör inte ett skit, jag är en social männsika i ett stängt fängelse. Jag kvävs här!

Kommentarer
Postat av: lisa.

okej, here we go, 3 ord som beskriver fridus.
jaa, 'ärlig', det måste ju vara med, för det är du verkligen!
sen har vi ju 'rolig', för man skrattar mycket när man är med dej. antingen har vi samma dåliga humur eller så är du rolig på riktigt, jag tror att båda alternativen stämmer in här. :)
den tredje var lite klurigare att komma på, dom andra är så klockrena, men 'omtänksam' får bli mitt sista beskrivningsord. du bryr dej om dina medmänniskor och vill (dom flesta! ;D) väl..

2008-02-13 @ 09:30:14
URL: http://lenper.blogg.se
Postat av: Annelie

Ja men 2 kilo är ju alltid 2 kilo:) Tycker du är superduktig! HAha ja nog fan kommer man märka när du kommer hem:P

2008-02-13 @ 13:22:10
URL: http://whataboutnellie.blogg.se
Postat av: tove

personlighetsklyvning i allra högsta grad! haha men det gör inget för jag är inte helt synkad med mig själv jag heller. sorry att det inte vart nått senast, hade varit roligt att träffas :( önskar att vi var såna som träffades ofta, du och jag. som berättade alla småsaker som har hänt jämt och som inte behövde anstränga sig så varje gång vi ville ses. saknar att se dig varje dag :'(

2008-02-17 @ 17:51:44

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0