Frida-Fluff

Du undrar varför jag inte plattar mitt hår varje gång efter att jag duschat. Föna mitt hår sedan platta. Bara själva plattandet tar 1h 45min. Lite skillnad från de flesta av mina polare som bara behöver max en halv timme på sig.
 
image33 image36 image35
Okej, okej. Jag har en webcam och jag är inte rädd att använda den.

Rakt hår i alla fall.
Eller fridarakt, alltså så rakt som det går.
Inte illa mot det där jävla burret jag annars brukar ha.
+ att jag säger som sist. Ljuset gör mitt hår gulare än vad det faktiskt är.
Eller det kanske bara ser ut som det glänser i ett väldigt orginellt glödlampeljus?


Okej. Jag har faktiskt hurtat idag. Med rasmus i morse klockan sju. Jag som i vanliga fall inte alls gillar skogspromenader hade det riktigt gött där ute. Han i stort sätt tvingade in mig på ett spår i skogen och där gick vi.
Självklart börjar han prata om Wrong turn. Typiskt rasmus.


Gaah, vad jag är uttråkad. Du kanske tror att jag snackar så mycket om mitt hår bara för DET.
Men så är inte fallet, ända sen jag insåg/accepterade att jag är ensam om att ha sånt här jävla krus-burr-fluff till hår så har jag liksom gjort mig ett namn på det. Frida-Fluff.
Ja, det är la ja det.

FRIDA-FLUFF

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, det blir nog bra ska du se! :D och bilden högst upp till vänster här - sån längd ska du ha! galet feejnt! ;)
jag tog bort gipset i torsdag och ahr nu en hockeyskyddsliknande grej fastspänd på överarmen (du kanske har sett bild). dock gör det skitont i armbågen nu när den är "fri" så att säga.. men men. 8 veckor till sa doktorn, sen så!
mm, jag sparar alla slantar jag ahr. för då jäklar blir det partyparty! :D riiiktigt festande som bara vi calles angels klarar. ;)
och spara du med för elli har fått lägenhet nu ju, så vi måste dit!! yeeey. och så tänte jag att tove och jag kunde komma och hälsa på dej!? :)

2008-02-05 @ 19:04:03
Postat av: lisa

mm, det vore snyggt, men jag vet hur det är att ine våga, jag väntade ju typ 6 år innan jag pallade. :P hahaha. fast det är värt det! promise.
mm, fasen, parta i sthlm! wohoo! :D
yees, hör med dom.. heh.
sökt ngr jobb då? :)

2008-02-05 @ 20:35:34
URL: http://lenper.blogg.se
Postat av: lisa.

haha, visst skulle den vara perfekt för mej! ;D
mm, men hör med dom så hörs vi av framöver. :) heh.
händer i mullsjö dåå?
puusss

2008-02-06 @ 15:35:44
URL: http://lenper.blogg.se

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0