Partymood

405922-39 Diamonds are fore ever.

Kollade igenom min ipod idag. Jag gillar ju min shake-ya-ass och nod-ya-head -musik. En av låtarna som fastnade på repeat för några år sedan är "Let me blow your mind"- Eve ft Gwen Stefani. Det är en nod-ya-head-låt. Den funkar än, för mig. Now playing: No hay igual - Nelly Furtado Påminner om Italienresan. Fick låten av Tove på en av Roms innergator.


405922-39
Festa - ett minne blott

31/12-07 - 1/1-08

Sist jag festade firade vi med champagne och raketer. Nyår alltså. Sabina fyllde 20 den 18/1 och då var jag vit. Nykter med andra ord. De bästa med den här riktgt jävla urtråkiga tiden är att när man väl festar nästa gång så ser man själv till att det blir en sån jäkla höjdarkväll! Så känner jag nu. Jag måste fixa en sån jävla höjdarkväll! En sådan som sker max 5 ggr/året. japp jag menar den festen man snackar om i månader efter. Den där festen man svär om när man sitter på en äcklig förfest och går på ett sunkigt hak efteråt. Precis den festen är jag ute efter. Nu behöver jag bara förgylla min idé och festa sönder min lever och mitt hår.


405922-37


Caipirinha
6 cl vodka ½ lime
Sockerlag
krossad is

A dream come true.
Gaah. jag blir helt jäkla salig när jag tänker på det. Ett litet glas, mosade limeskivor, sockerlag + sockerkant på glaset, krossad is och vodka.

Anna: Jag har en explorer vid sängen, bara limen som fattas! Synd!




Jag har partyfjärillar i magen nu. Hjälp mig!




Kommentarer
Postat av: Fredrik

HAHA detär ju typiskt. jag festade igår hahaha, vå jävla ödet. Men nu därimot så sitter jag och dör typ i skolan :p

2008-02-08 @ 08:43:48
URL: http://freedrink.blogg.se
Postat av: tovv

fan parta han på en torsdag?

2008-02-08 @ 15:30:16

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0