When it happends

Jag är fortfarande i norrköping. Så fort jag kommer hem till mullsjö ska denna blogg uppdateras gärnet bara så att du vet! Jag har massa bilder som ska in och dessutom massa rolig ehh.. info?

Ah, för jag har gjort massor. träffat tove, stött på lisa och ussa på myrorna. :D Mitt favvoställe i heela världen. Mene, jag hittade inget. Tove däremot hittade en riiiktigt fräsig 60-tals kklänning. den var rosa gul och orange. Såg sååå het ut!

Bara för att använda denna blogg rätt måste jag ju säga att lisa har så grymt hår nu när hon gått och grejjat dreads. Du såg toppen ut! Ösnakr ibland att man själv hade modet till det. men vet du vad? jag planerar min egen lilla hårkupp. Vad? nae du, det får du se when it happends!

Kommentarer

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0