Klyschigt, jag vet.

 image8
För en gång skull är det inte min vikt jag tänker på. Vill forma om kroppen lite. Sätta den på en drejplatta och låta en riktigt bra keramiker göra mig fastare och kurivig på rätt plats. Tillbaka till verkligheten. Låt mig diciplineras och hjälpas av egen tränare. Leva sundare och framför allt röra på mig mer. Äta sunt är inte det svåraste utan att äta rätt mängd och tillräckligt ofta. Det är det svåra för mig! MEN jag har lagt upp en plan. En plan som jag enligt mig själv måste följa för att nå mina mål. Den fungerar så enkelt att jag lagt upp mina aktiviteter och måltider på ett schema som jag sedan följer.
Har jag lyckats må bra en gång så ska jag fan i mej lyckas igen!

Kommentarer

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0