Söka jobb

Idag sitter jag och letar efter tänkbara jobb. hittade ett, i stockholm.

Personal till café; Café i City; Stockholm; 080103
Café i City är ett ungdomscafé. Vi söker två personer (en man och en kvinna) med tidigare erfarenhet. Gärna ungdomar.
Arbetsuppgifter är att bland annat att bre smörgåsar. Kvalifikationer: noggrann och kassavana.
Öppettider: söndag - torsdag kl 7-17, fredag-lördag 7-14 samt 14-20.
Arbetstid/Varaktighet Tills vidare. Tillträde omgående. Hel/deltid. Schemalagd arbetstid. Två tjänster, en heltid och en deltid. Lön Fast lön. Enligt överenskommelse.

Låter inte det som ett utmärkt jobb för mig. Jag har nu vart med Garveriet och jobbat där i ca tre½ månad. Att jobba på ett ungdomscafe där jag faktiskt får lön vore toppen. men jag vill ju vara kvar här i viken ett tag till. jag ska se till att hitta jobb i viken tusan!


image3




Kommentarer

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0