klipp klipp

Idag åker håret AV!! Nae skojja. Idag ska jag klippa mig. Fixa en fräsig frilla tills 20års festen. Du anar inte vad jag ser framemot den här festen. Jag tror att det kommer till att bli en av de roligaste helt galnaste fester jag någonsin kommer till o annordna. Den som missar det här kan jag bara säga synd om dig eller förlåt att jag inte bjudit dig. jag hoppas att så många som möjligt kan komma. Än så länge är vi 20 personer anmält, och jag väntar fortfarande på partyprissarna från viken att svara. Det vore inte världens bästa fest utan dom, bara världen fest!
Så imorn, klipps Party frillan. Jag hari nte besämt om jag ska ge folk ett smakprov eller bara överraska er alla som kommer till festen. Big changes are about to happend. Eller vad säger du, tove?

Kommentarer
Postat av: tove

ja för fan ;P

2008-07-18 @ 10:14:53
URL: http://dockner.blogg.se/

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0