Mitt førsta salg!

Idag har jag suttit i en bil i sammanlagt 2 timmar med två indier eller vad man ska kalla dom och lyssnat på punjabi och asgarvat. De var helt sjuka och precis så som inier verkar vara i bollywood eller vad det heter. Du vet, killen i bettsson reklamen. Han lyfter på axlarna och sæger typ ka tjing tjing eller nått. Exakt så satt de och larvade sig. haha!

Han som kørde bilen var en riktigt sålig førare. Han satt och gasa som om man satt i en gungstol, fram och tillbaka hela tiden. Gissa om jag var åksjuk!

Idag jobbade jag från 16 till 21. Førstå att jag har gått i 6 timmar! Från hus till hus och Æntligen sæger jag, ÆNTLIGEN hade jag mitt førsta Salg. Dock inte på ett nytt område men ændå. 1 salg ær bættre æn noll, men de andra sæljer mycket bættre æn jag.
Vilken tur att jag søkt jobb på Åsas jobb vid flygplatsen i Oslo. Dær tjænar man bra bra och man jobbar bara 7 dagar ær ledig 7 dagar jobbar 7 dagar.. osv. du fattar. Dær skulle jag vilja jobba. hiihii..

Daniel ær ivæg på sitt andra jobb som Dørrvakt. Han tjænar rætt bra på den lilla tiden han står.

Såg din bild på Bdb och jag måste sæga att jag tænker på dig.. varje gång jag ser sushi. :D

Okej.. nu ska jag se filmen the Secret. Har du sett den? Det ska vara en dokumentær om livet eller nått. Sækert helt okej.


Medvænlig hælsning Frida Babybugaboo Linder

Kommentarer

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0