nice day too


Nyinköpt Pool från Toys'R'us! Åsa och Daniel fixade det mesta.
Jag hjäpte till att slå ner all lös spik som var i golvet.
Inte så bra när man skaffar Pool.
Men det gick fint.

 
Ballkongen blev helt annorlunda när vi flyttade om.
Det ser så ofixat lyxigt ut. Eftersom Daniel inte äger lägenheten utan bara hyr,
har han bestämt sig att inte lägga några pengar på den fasta grunden.
Om vi fick måla om räcket och måla golvet så skulle
Ballkongen se ut som en halv miljon.
Gasvärmarna och bordet och Poolen. De ser så fattigt lyxigt ut.





Premiärdoppet gjordes av Mrs Duck and Jr Duckling.
Daniel var i efter det.
Det var huur mysigt som helst! Vi har ju haft varmvatten i så det var ju hett!
Daniel och åsa lekte bajsleken. De är så gullig ihop. Äkta bajshumor dom två.
Jag var hetast i min knallröda badträkt som väldigt få har sett mig i
med tanke på att den är helt genomskinlig.

A nice day med tanke på att vi tog ledigt idag igen.
imorgon börjar den nya dagen med Events.
Skööönt!



Det har inte gått en dag utan att det pirrar i kroppen.
Jag tänker på det varje dag och det har gjort mina dagar så mycket bättre.
Jag mår så bra och det blir bara bättre!

Kommentarer

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0