Tråkig dag

Idag är det 18 grader ute och det regnar. Hela altanen är dyngsur och jag tror att vi har tvätt som hänger där ute tyvärr. Ingen bra dag. Idag är allt jobbigt, Idag vill jag bara sova eller träffa tove. men det går ju inte. Inte på ett bra tag. Och jag får inte tag i alla jag vill bjuda till min 20års fest. Så det är på bristningsgränsen till en SKITdag! Idag skulle jag behöva lite glada och goda nyheter. Kanske en kaffelatte och lite telefonpussar och kramar från, ja i stort sätt vem som helst.

Kommentarer
Postat av: tove

du fick ju ett superavslut på dagen iallafall :D vinst i alfapet mot mig ;)

2008-07-14 @ 11:37:37
URL: http://dockner.blogg.se/

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0