tusenfryd

Idag ska jag till tusenfryd. Vædret ær fint, graderna uppe i alla fall 22 i skuggan. Tusenfryd ær som skarasommarland fast med mycket bættre karuseller. Det kænns lite pirr pirr. Så jækla kuuul!

Ska klæ på mig nu før att vi ska åka om typ en halvtimme.

XoXo Frida








Hoho, jag har haft en bra dag med Brorsan och Åsa! Vi har åkt karuseller och badat och åkt vattenrutchkanor. Ghii!
 
Åsa och jag, Åsa och Daniel.


Daniel och jag hade vaten krig med ballonger. Det var slangbellor man sköt med och det var jättekul, förutom att man kunde gå ur den lilla buren man stod i så man hann ju akta sig vilket var tråkigt.

hade en toppen dag. Mycket bergochdalbanor och mycket rolig med tävling i vattenrutchbanorna!

Härlig dag!
 

Kommentarer

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0