Dinsko och Gina Tricot

Idag har jag shoppat lite i Jönköping. Kändes konstigt att behöva leta efter alla affärer och inte veta direkt vart jag skulle gå. Hela Jönköping centrum där man shoppar är som en lång gata med flaggor och olika affärer och när man kommer ut ur en affär så går man ju dit man ska. Mene, jag gick åt fel håll hela tiden så folk måste ha undrat vad jag gjorde när jag gick åt ena hållet och sen plötsligt bara bytte håll igen! aja. Det här blev köpt i alla fall..

     

Kändes rätt bra faktiskt. En skarf, ett vitt linne, en tunika, ett par vite sköna skor.
Det här blir nog min medsommar outfit. Och ett par bling bling i öronen. Skönt och avslappnat fast fräscht.

Kommentarer

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0