en dag kvar

Imorgon börjar min Introduktion.
Från 7.00-16.00 är jag alltså upptagen med jobb imorn.
Då gäller det att lyssna och lära. Blir lite jobbigt att gå upp så tidigt imorn.
Det är jag inte van vid kan jag lova. För att sedan gå ner till stationen och åka tåg!
Gaah, vad jobbigt.

Men jag ska inte klaga. Det har ju alla de som pluggat i jkpg gjort i tre år.
Rasmus han jobbar i stan så han pendlar fortfarande. Men jag? Pendla? ja, usch.

Min bror erbjöd mig ett försälgningsjobb igår.
Det var verkligen i sista minut med tanke på att jag redan fått jobb.
130kr/h + provision 250kr. Norska kronor. Mene nae.
jag ska jobba som personlig assistent i sommar. det blir nog fin fina bullar det här.

yes. Idag ska jag och Berra gå ut och gå när hon kommer hem från jobbet.
Det är välbehövt.
Usch vad mycket film jag sett på sista tiden.

Ut i den växlande molnigheten med några skurar regn! JAAA!!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Nej, men min pojkvän gjorde haha :)

tack så mkt!

2008-06-24 @ 12:57:34
URL: http://jesisi.blogg.se/

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0