En dag med moped och bil

Idag har varit en skitkul dag. Speciellt om man jämför med andra dagar.
Marcus som jag inte träffat sen jag gick i, ja sexan (?), hade körkort o grejer.
Berra och han har la hållt kontakten eller nått så vi träffade honom igår och
snacka långt in på kvällen och spelade kort. Trevligt trevligt.
Och idag så åkte Berra och jag ut med hennes (hela familjens)
moped ut till Furusjö och badade och solade. sedan kom Marcus.
Ja, sen åkte vi till ica och köpte jordgubbar och baugetter. Sedan åkte
vi ut till en annan liten sjö och käkade jordgubbar och baugetter.
Det fanns sniglar på jordgubbarn såå eh.. jag blev lite äcklad.
Men trevligt var det. Jag är bara så glad över att ha varit med Berra
idag. Hon fick mig att faktiskt se fram emot en sommar i mullsjö
och se fram emot mycket mer än så. Hon är underar.
Och nej. jag är inte Gay. Hon är inte gay. Marcus kommer bli fattig.
Spåkorten ljuger bara till viss del. Mohaha.. (internt skämt) sorry.

   
Tribut till Macus. Hårdast på Nordman låtar.. höhö.
   
Tribut till Berra som så härligt slörpade i sig en jordgubbe här.
   
Picknick platsen och våra jodgubbar med sniglar.
  
Jag med min väldssnyggaste hjälm från mina egna moppedagar. Grr.

Kommentarer

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0