Fredag, lördag, söndag

På fredag åker jag direkt från jobbet till lägenheten. Ska träffa Fredrik då. Har inte sett honom på över en vecka och det har aldrig känts mer som en evighet som det gör nu. Så det ska bli kul att träffa honom. Sen ska jag till lägenheten och han sa att att han skulle följa med så då blir det extra kul. Slippa vara där själv i natt tills hela familjebomben kommer och hjälper till att flytta och styra och ställa. Då får jag lite mer struktur på flytten.

Äntligen får jag alla mina kläder hit och alla mina skor och alla mina väskor! Så då kan jag äntligen börja vara lite normal igen. Klä mig som jag vill och blanda kläder hur jag vill! Jippi! Just nu har jag väldigt lite kläder med mig märkte jag. Inga byxor!! Fråga mig inte varför. Jag har däremot fyra klänningar, två kjolar och några t-shirtar och linnen. men inget varmt vilket hade varit bra i det här nedrans vädret.

Lördag och söndag ska bli spännande. Jag vet inte hur pappa har tänkt sig att vi ska sköta flytten. han vill nog ta allt i en omgång. Men jag måste ju ändå städa en dag då. Vi får se hur det blir. Bästa vore ju om allt kunde bli avklarat på kortast tid möjligt och bara städa och sedan sköta allt. Men inspektionen av lägenheten är satt på onsdagen veckan efter och den kan inte jag medverka på. så vi måste egentligen flytta fram den. Shit, måste snacka med fredrik om det.

Senare idag ska jag se om berra vill gå en promenix och ikväll ska jag se på film med razbaz. Sedan på onsdag är första introduktionsdagen. Sen är det bara att njuta av sommaren.. och jobbet.

Kommentarer

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0