Klockan 9:14

Har du någon gång vaknat och solen lyser på himmeln och du tänker fan! nu vaknade jag så där sent igen och hela förmiddagen har gått åt? Så vaknade jag nu. Fast jag hade inte sovit bort hela förmiddagen. Klockan var bara kvart över nio när jag vaknade.

Jag ska gå ut i solen och lägga mig tänkte jag. Få lite färg på kroppen. Eller rättare sagt mer färg på kroppen.
Vtten ledningarna är avstängda här hemma för att det har gått sönder någon ledning vid vattentornet. Så nu har pappa fyllt upp en vatten tunna med dricksvatten och badkaret med vatten i fall vi vill tvätta oss och grejer. Käns som om jag är tillbaka i stugan igen. haha.

Aja. Syns i solen!

Kommentarer

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0