Midsommar..

Ja. Snart är det midsommar. Det är den dagen som är ljusast på hela året.
Den dagen då det inte blir ljusare utan mörkare. Jag har inte riktigt besämt mig för vad jag ska göra än. Antingen tar jag mig tid och åker till sommarstugan eller så stannar jag här i mullsjö. Jag är ju trots allt ensam hemma den helgen.

Skulle vara kul att bjuda hit några på lite kvällskul och sedan åka in till stan och festa. Det var Berras idé i alla fall och den låter lysande.

Vi får se vad som händer. Hoppas du får en trevlig midsommar i alla fall!


Kommentarer
Postat av: MADDE

Du får ha en bra midsommar! :D

2008-06-17 @ 15:28:03
URL: http://lookahead.blogg.se/
Postat av: berravafan!

du ska bli frisk, så ska vi FESTA HOS DIG O SEN TILL STAN! det kommer bli hur bra som helst:D

2008-06-17 @ 21:34:15

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0