Tatuering

Berras tatuering snackar jag om.

Okej, från början.
Jag fick äran i förrgår eller igår att rita hennes tatuering vilket jag mer än gärna gjorde.
Det kändes riktigt knepigt när vi snackade om det för att jag tycker själv inte att jag är sådär ruskigt bra på att rita som man egentligen behöver vara för att ens få äran att markera någons kropp för alltid. Men så blev det.
Igår satt jag på kvällen och en bit in på natten och skissade på hennes tatuering. Hon har redan en snirklig ros på vänster sida av nacken. Den skulle jag bygga på och göra en snirklig liten grej ner mot svanken. Jag gjordet!!! Den blev faktiskt bra och jag blev nöjd. Sen idag som jag skrev har jag varit stan. Och inte förens nu ikväll kom Berra (och Marcus) hit och kollade på min skiss. Hon GILLADE den! Inga ändringar. Inga Tvivel. Hon gillade fjärllien jag ritade också. Jag är överlycklig och för att smeta lite mer smicker över mig själv ska jag citera hennes sms hon skickade till mig nyss. "Fan vad nöjd jag kommer att bli när jag tatuerat mig. :D o om inte han kan göra den så ska ja göra den hos en riktig tatuerare! Puss" . Gaaah!! Gissa om jag är uppspelt. Min signatur på någon annanskropp! coolt som FAN!

Kommentarer

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0