20

Idag har inte tänkt så mycket.
Jag har jätteont i halsen idag men febern är i alla fall borta.
Den har jag svettats bort precis som man gör med feber. Vidrigt. 

Imorn ska jag till stan med berra och shoppa nått nice linne och ett par skor tills fredag. Bekväma skor!
Har ju hundratals klackskor och finskor hemma i lägenheten men inte här i mullsjö. nopp inte här.
Ett par vita sköna lätta tygskor. Förrsten det påminner mig om att jag kanske ska kolla mitt saldo på kontot.
Pengarna kanske är slut. Sådär. 1000kr såg jag till att jag hade på kontot. Så nu vet jag vad jag har att röra mig med.
Berra frågade mig om jag ville rita hennes tatuering vilket känns väldigt pirrigt. det kan ju bli asfult och det kan ju bli skitsnyggt. Vi får se vad hon tycker om skissen imorn och vad hon vill ändra.



Nu är jag uttråkad.
Jag tänker svara på 20 frågor.
Här kommer de 20 frågorna.

  1. Vad är ditt fulla namn?
    Frida maryell Linder
  2. Ögonfärg?
    Blå
  3. Hårfärg?
    Ljusbrun med blonda slingor. 
  4. Favorit färg?
    Grön.
  5. Favorit artist?
    Just nu, Adele.
  6. Favorit maträtt?
    Kycklingspett, pomme och tzatziki m. Grekisk sallad.
  7. Favorit Glass?
    Magnum Mayan Mystica
  8. Gbg eller Sthlm?
    Göteborg!
  9. Hus eller lägenhet?
    Hus såklart! I framtiden.
  10. Katt eller hund?
    Hund.
  11. Hetro eller homo.
    Hetro, tro det eller ej.
  12. Största belasting?
    Skor och väskor.
  13. Önskedröm 1?
    Att öppna eget företag och tjäna storkovan för att kunna bygga mitt drömhus.
  14. Önskedröm 2?
    Tatuera min vänstra överarm med min pinuppa som är så besatt av skor.
  15. Önskedröm 3?
    Att leva lyckligt i alla mina dagar.. som askungen.
  16. Mardröm 1?
    Naken offentligt.
  17. Mardröm 2?
    Sjunga offentligt.
  18. Mardröm 3?
    Naturkatastrofer.
  19. Gör du om ett år?
    Pluggar i Gbg eller Växjö eller Sthlm.
  20. Vad gör du om tio år.
    Driver ett företag som betalar för mitt drömhus. Har 1 barn och en drivande man.

Sådär. Nu har jag svarat på lite frågor hoppas det håller dig från uttråkning precis som det gjorde för mig. Ciao!





Kommentarer

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0