Feber

Idag har varit en rätt så konstig dag i min hjärna.
Jag har fått halsont och feber ,på riktigt. Ni som minns, minns att jag har virus i halsen och låg på sjukhus efter sjuans skolavsluting på grund av det. Varje gång jag får halsont och feber blir jag riiktigt rädd att det ska hända igen. Viruset bara ligger där och väntar på den rätta bakterien att väcka den till liv igen. SÅ, min pappa har mer eller mindre tvingat mig att gå till doktorn imorgon för att kolla läget i halsen. Skulle ju vara just snyggt att väcka viruset på midsommarafton och närmaste hjälp för mig är akuten i Jönköping. Eftersom vårdcentralen då är stängd. 


Kommentarer
Postat av: Fredrik. älskling

HAHAH, det låter så himla roligt när du säger väcka viruset, låter som en riktigt lam skräckis eller något :p, Kyss

2008-06-17 @ 23:48:23

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0