Bloggar du, bloggar jag

Jag vaknade klockan halv sex eftersom jag satt alarmet på sex. Mamma gick upp klockan sex och pappa kom hem från sitt jobb klockan tio över sex. Då kunde jag såklart inte sova eftersom mamma glömmer lätt bort att hon inte bara bor med pappa just nu. Hon pratar så högt att hela huset dånar och när hon får bråttom börjar hon gå med mer bestämda steg och det låter det med! Så imorse var jag sur.

När jag hämtat en extra filt åt fredrik som låg och förs i sovrummet, kröp jag ner i min varma två-täcken säng för att sova. Precis när jag blundat till startar Fredriks alarma på hans mobil. Självklart har han en lugn väckarsignal så han vrider sig knappt om. Då skriker jag -stäng av då! Och så var det bara hans snooze! Tio minter senare, samma sak igen.

Sen när han vaknat, tittar han sådär pömsigt gulligt på mig och säger -aw, du hämtade en filt åt mig. Och min morgon blev lite bättre igen.

 
image66 image67

Kommentarer
Postat av: lisa

det som jag antar att du hade kopierat, det syns inte. :S hah.

2008-03-11 @ 16:45:38

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0