Lite nya fräscha saker

Minns du att jag sa att jag inte hade några pengar? Att jag inte ens kommer hem till viken så sjukt lite pengar jag har. Ja, så är det fortfarande. Skorna köpte jag för flera veckor sedan och T-shirtarna har Fredrik betalat. Skafsarna betalade pappa utan att han visste om det, typ.

Jag behövde piffas upp med lite färg.
När jag får in lite cash i plånkan igen ska jag raka vägen in till HM och köpa den fiiina senapsgula väskan för 198kr och sedan införskaffa mig lite färgglad jeans!

Snart kommer SOMMAREN!!

 
image71
 


Skorna är såklart köpta på fyndhörnan på skopunkten. Jag är inte säkrskillt fisförnäm av mig så tre par för 98kr är inte dåligt. Det ända som inte riktigt stämmer med bilden är att de svarta låga pumpsen i mitt fall är knall lila. Just det! Jag köpte ett matchande lila smalt skärp till de också. De svarta till höger har jag ju haft förut fast vita, de är så sköna att traska omkring i vad man än gör! Och de till vänster är så fult snygga. cool klack och lagom hög.
Köpte ju faktiskt andra skor för inte så länge sen som visade sig vara lite lite för höga för mig. men de är snygga iaf! När jag blir "stor" ska jag ha en STOOOR skohylla där mina skor kan få sin egen plats och andas. Som de säger i filmen Störtkär, en säng behöver inte så stor plats, men kläder, de behöver andas!

 
image70




Kommentarer
Postat av: A s t i i i

Fina skor ! s- tack gumman ! :D

2008-03-13 @ 15:30:38
URL: http://astiii.blogg.se

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0