Vibra Tone

image68



Gud så det viiiiiiiiiibbrarrr! En halvtimme
på magen har gjort två cm dundersuccé på min mage.




Min kära granne har gått ner en del i vikt och ser jättebra ut! Men viktnedgången gick snabbt och det blev lite lös hud. Hon skaffade sig en Vibra tone och kör nu regelbundet med den varje dag framför tv:n och hennes lösa hud, ja den är inte alls så lös längre.

Mamma provade den hos grannen, fick bort tre cm första gången, föll för produkten och har sedan hon fortsatt prova den och tappat 8 cm kring midjan. Så nu, fick hon en i födelsdagspresent och därför sitter jag här och vibbrar.
Kan det göra succé på dom, kan det göra det på mig!


image69Morgon, halvtimme = 1cm

Kväll, halvtimme = cm


Kommentarer
Postat av: A s t i i i

mnja ,, vill inte göra dig ledsen, men det funkar inte :\ inget från tv shop gör d

2008-03-12 @ 12:20:34
URL: http://astiii.blogg.se
Postat av: A s t i i i

s- du jag fattar inte med ditt svar. klenker du ner på mig ? För 1 ½ år sedan vägde jag 40 kg mer,
Jag ville bara vara skjyst och inte låta dig waste money. Så tro inte att detta svar är illa menat som det förra.

2008-03-12 @ 15:20:06
URL: http://astiii.blogg.se

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0