fest

Vi skulle spela brännboll men det gick knappt för jag hittade inte mitt brännbollsrack och vi hade ingen boll. Men jag och Cornelia gick en runda för att leta boll och rack och hittade till slut en boll. Sedan gick vi in i vårt kära förråd som är fullproppat och tog ett gammalt järnrör som vi haft till duschdrapperiet. Sedan gick vi alla sju ut på en gammal spellan på norrbacka och spelade brännboll. Cornelia stod med en cigg i munnen en cider i handen och skulle skjuta iväg bollen. det gick bra för hennes lag. de vann. 

Sen i alla fall så åkte vi ut till skeppsgården. Fråga mig inte vart det ligger men långt ut på vischan mot västerviks hållet. Fick skjuts av madde som går i samma klass som Gabriel. (Cornelias kille) jag hade förresten fått i mig väldig mycket vin och hade precis fått ta smällen för det. Kommer fram efter säkert 45 minuter i bieln till en liten stuga. Jag och cornelia går och "pudrar näsan" vid en buske och då kommer lisa springandes mot oss. HEJ..HEEEJ!! skriker hon och jag antar än idag att hon blev glad att vi kom.

   
Tog lite badass bilder med min NOGOODMOBILECAM.

och för att göra en rolig historia kort och meningslös. 
Jag blev fullare, satte mig vid en lite stuga några meter från huset.
Satt.. nyktrade väldigt lite till. Fredrik hämtde mig, drog ner mig i en backe.
jag skrapade upp armen och benet. satte mig i bilen åkte hem. sen sov jag.

( Ja, jag hoppade över små smaskiga detaljer. men de som bör veta vad som egntligen hände, de vet det redan. )



  

Kommentarer
Postat av: MADDE

Haha, det var ju riktigt roligt där ute mitt i ingenstanns :)

2008-05-15 @ 17:17:18
URL: http://lookahead.blogg.se

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0