Jobbintervju

image140Yes, då var det dags. Klockan 12.39 går tåget mot habo. Den är framme klockan 13.00 och då har jag en timme på mig att hitta till rätt plats. Låter bra va? Jag har Helens nummer (henne jag ska träffa) och jag har Habos växels nummer. Japp, allt är klart. ska bara packa väskan för att direkt efter intervjun åker momi papi och jag till sommarstugan i Vimmerby. Aww. Härligt.
Arbetsintervjuer brukar gå rätt så bra va? Jag har aldrig varit på en sån där intervju där det står flera på rad och man blir inskickad till en kontor som om man skulle till rektorn när man var en badass. Jag har bara varit på sköna lättsamma arbetsintervjuer och det är skönt.

Yes nu ska jag packa lite och så duscha och fixa mig i ordning. Vill ju inte se nyvaken ut på intervjun. Önska mig lycka till!


Kommentarer

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0