på uppdrag

Jag har fått min titel.  Jag är en Promotor. Jag jobbar på Carl Malmsten Hantverksgymnasium i Valemarsvik. Just nu har jag fått i uppdrag att designa en skylt som kommer att visas någonstanns på vägen till västervik. En reklamskylt/informationskylt om linjerna på CM. hmm inte lätt att hitta på nått kort informativt där inte men jag tror jag fick till det.

Design & Fromgivning
För dig som gillar utmaningar och att arbeta i olika material.
En gymnasielinje med många möjligheter.

Möbelhantverk
För dig som vill arbeta i trä och lära dig möbelhantverk från grunden.
En gymnasielinje med ljus yrkesframtid.

det låter la bra?

Ja, sen hr jag inte mycket mer att göra vilket känns jäkla jobbigt.
jo just det jag ska fixa en utställning till tindered. Mene, vi får se hur det blir med den saken.


Kommentarer

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0