Ugläähh!!

Usch vilken dag. det började precis regna och som om mitt hår inte kan bli afromaniackrulligt. Blä för idag och blä för allt just nu. Jag är inte alls på topp. Får alltid en sån här jävla svacka minst varannan månad nu för tiden. så jäkla lamt tråkigt. Nått mer som är väldigt irreterande är att jag fått nått jävla ticks i ögonlocket på vänster sida. Ja du säger att det händer dig med men jag får det med en timmes jämna mellan rum. Har haft det i snart två veckor. jävla ögonlock!!

Och som om livet inte kunde bli värre så har jag precis betalat ränkningar. Ja alldeles försent men är det gjort. så nu har jag inga pengar kvar typ. det suger fiiiiiiitta. ursäkta mitt pms-lack så in i helvete-språk. Men jag får snart mera pengar. snart får jag ju faktiskt tillbaka pengar från fredrik, louisa och viktor. + att jag får lööööön!!

Okej lite sunshine blev det här nu. menee nu försvann det igen. Ska ju betala sluthyra nästa månad och det känns sissodär. 



Flyttar ju faktiskt 30:e Juni. japp, med alla möbler och allt pick och pack. Låter skönt men lite sjukt eftersom jag inte skaffat nått sommarjobb än. eller rättare sagt inte fått nått än. Men jag ska söka som en dåre nu tänkt jag. annars blir det att klippa gräs heela sommaren.. :S 

Kommentarer
Postat av: tove

öh wtf vart ska du flytta!?!?!??!

2008-05-20 @ 18:09:53
URL: http://dockner.blogg.se

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0