Borsta håret

1 gång i veckan borstar jag ut mitt hår. Idag var det värsta jag varit med om på länge! Jag hade EN jättestor tova i bakhuvudet! Hela "överhåret",om man kan kalla det det, var en ända stor tova! Jag tror att det är dags att klippa mitt hår. faktiskt. Jag har tänkt och tänkt och om jag klipper upp det, som jag alltid tjatar om, så kanske det inte blir lika stora och invecklade tovor. Det blir ju dessutom inte lika mycket och långt hår att styla, om jag nu skulle få för mig att göra det.

Så ja, jag funderar verkligen på att få det klippt. Kikat lite på frissor och den här är ju inte i närheten av vad mitt hår skulle se ut, men det är en aning av det jag vill åstadkomma av klippningen. Inte lika "bolligt" där bak men definitivt en pageaktig frisyr fast med låååångt hår :D.


Kommentarer

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0