Good day



Woohoo! Helgen var riktigt kul! Jag hade det riktigt nice. Så ska det va! minus lite olyckshändelser. Plus i kanten var +Snälla smickrande komplimanger. +Dansanta killar med gung i sig. +Buggen med Patrik.
Ja, och nästa fest är redan planerad in om två veckor. Och jag vet att jag tjatar, men då kanske jag träffar Sheriff igen. Jag hoppas bara att ( Har han ringt?/Hört av sig? Innebar att han frågade efter mig och inte dig ^^ )

jag blir så glad av dig berra! Jag ser alla killar som spanar in dig hela tiden och du lyckas tydligen se när folk kolla in mig. Det gör mig väldigt glad, för det är väldigt sällan jag ser om nån spanar in mig.. hahaha! tack för en go kväll! Ps. Jag har fortfarande ont i fötterna. haha!


Kommentarer

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0