Bilder från Nkpg.

Först hälsade jag på Sabina som jag inte sett sen, jadu? Trean på gymnasiet?



Hennes helt underbar kattunge som jag avgudade efter mycket om och men.



Sabina Andersson - helt underbar person som borde leva efter sina motton! ;)



Ja och Sabina.


Vi var i en snygg lägenhet.  Jag gillade den gärnet.




Oliver, kex och ost med vin.





Det kom två killar och körde bus eller godis. Tove och Alice var helt i extas! De har aldrig varit med om att någon går bus eller godis eftersom de alltid bott på landet innan. Gulligt värre. Om jag minns rätt blev ni lite tårögda. ^^



Mobilvarning.



poker.



Tove bluffar.



Alice bluffar.



Alfapet, Alive vann! Helt otroligt ovanligt att inte jag vann. Det var nått nytt.. :D



Spela tvspel med yngsta pojken dockner och hans vän.



hans vän.... marcus(????)





Inför halloweenfesten. Tove och Alice!



Ellinor såg avundsjuk ut.. tss nae då. Hon var het.



Hetast var nog ändå Bamse. Jag visade den här bilden och några fler för min mamma. Hon kunde knappt stå upp av så mycket skratt. Hon tyckte du var ursnygg!

Min helg i Norrköping. Helt okej, förmycket vin. Men treeevligt!
Nu ses vi inte fören till jul eller efter jul? Ni är alltid välkomna på en liten roadtrip till mig däremot!

Kommentarer
Postat av: MADDE

Alltså erat gäng var ju bara så kult utklädda! :D Synd med vinpimplandet, hade varit kul att ses ju!

2008-11-07 @ 15:43:42
URL: http://lookahead.blogg.se/
Postat av: tove

we rock

2008-11-07 @ 16:34:16
URL: http://dockner.blogg.se/

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0