Betuttad VS Besviken


GYM CLASS HEORES - THE QUILT



Nu har jag lyssnat på Hela deras Album The Quilt och deras album är fullt med sånger som med alla säkerhet tilltalar flera olika människor. Min egna favorit ur albumet är Cookie jar som du kan höra här. För övrigt var deras låtar inte lika "speciella" som deras tidigare hittar med låtarna Clothes off och Cupid's Chokehold. Deras musik kommer inte att läggas in på min ipod i alla fall.

"BESVIKEN"

Berätta vad du tycker.


CYNDI LAUPER - BRING YA BACK TO BRINK



Cyndi Lauper är tillbaka! Inte lika cool och framfusig som hon var när hon var ung men absolut värd att lyssna på. Hon har tagit sin pop och föröskt hänga med i musikmodet och dragit på sig lite electrosounds och mera Beat. Låtarna som tillhör genren Pop har fortfarande lite influenser av 80-90-talet som jag ogillar men det är ju Cyndi Lauper! Det är skön musik att lyssna på och jag sitter här och diggar just nu till låten Echo.

"BETUTTAD"

Berätta vad du tycker.


KATY PERRY - ONE OF THE BOYS



Katy är ju ett stjärnskott som syns och hörs överallt. Visste du att hon var en av tjejerna i Gym class heroes video Cupids chokehold? Hennes album One of the boys slår igenom mig i alla fall. Hon har funnits på min ipod sen jag fick mina händer på hennes album. Hon gör de där Corky sångerna som jag gillar. Min favorit U R so gay spelas ofta här hemma och liksa så låt Hot'n'Cold som du kan höra här.

"BETUTTAD"

Berätta vad du tycker.



Kommentarer
Postat av: tove

yepp det visste jag att hon var. dom är väl tillsammans? var det förut iallafall. jag hatar henne dock. saknar dig !

2008-10-23 @ 18:59:06
URL: http://dockner.blogg.se/

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0