Bilder



Berras tatuering. Tog kortet nån månad efter att hon gjort den.
Min design. Min ritning. Klart jag är stolt. Helt sjukt att hon bara gjorde den.



Jag hemma i Mullsjö. Skulle till stan om jag minns rätt.
Mammas gamla väst jag hittade och snodde. :D Trivdes väldigt bra i den!



Köpte lite grejer för ett tag sen. En jacka som jag stormtrivs i.
Lite strumpbyxor och örhängen. Vantar är bra o ha så jag köpte trepack.
Oh ett par strumpor också. 



Mamma gjorde sig chic. Hon kan om hon vill ;).



Min underbar gummistövlar som jag också stormtrivs i!
Ett par ordentlig raggsockar så är de himmelska oavsett vad folk säger.
Kan ni gå i Foppatofflor kan jag gå i gummistövlar!



Var hemma hos Linn i helgen, drack och hade det underbart mycigt.
vi sanckade om allt mellan himmel och jord.
Kul att träffa nån och få komma iväg men ändå ta det lugnt.
Alltid lika kul hos dig, oavsett vad du tror.



Haha! fick låna en tshirt att sova i hos Linn. Det var värt en bild.
jag tror jag fick en liknande tshirt av daniel i julklapp nån gång också.
haha. Dock inte i lika skön färg som denna.

japp. snabb bilduppdatering!

JAG HAR ÄNTLIGEN FÅTT MIN MINNESLÄSARE OCH LADDARE TILL KAMERAN! SÅ NU BLIR ATT TA BILDER SKA DU VETA!

Kommentarer
Postat av: MADDE

Så himla snygg hennes tatuering blev, du borde vara stolt! Första gången som jag ser en ordentlig helbild på den.

2008-10-29 @ 21:43:27
URL: http://lookahead.blogg.se/
Postat av: tove

Tatueringen är ju jättebra! och t-shirten var ball! haha

2008-10-30 @ 12:39:19
URL: http://dockner.blogg.se/
Postat av: berra

tog du bort min kommentar? värt o kommentera

2008-11-06 @ 10:57:16

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0