Fest med Berra

I lördags var det fest som gällde!
Jag köpte cider och plattade håret.
Klockan fem kom Berra upp till mig så vi kunde fixa oss ihop.
Hon hade svart tubklänning och jeans på sig. Mycket hot!
Vi öppnade varsin Smirnoff ice och började vår egen lilla förfest.

Klockan 19.20 åkte vi till Falköping för att förfesta innan vi skulle åka till Jönköping och gå på Centrum.
Hem till en arbetspolare till Berra. Hon och sin polare hade inflyttningsfest så vi blev sammanlagt 10 pers tror jag. men typ alla tjejer gick hem tidigt så vi gottade oss bland 6 killar själva typ. hahaha. Gotta sig är la fel ord. Men i alla fall. Där fanns det en hot kille. Blyg som tusan i alla fall. Sherif hette han.

Tror du jag kunde låta bli att säga -Aha, Sheriff, Men gud vad snuskigt! Sheriffen...! Nopp jag sa det och han rodnade. Gullig kille alltså. Vi kom in på tatuering och han hade en. Men han ville inte visa den. vi tjatade och höll på att tvinga honom men han ville inte! han sa att han gjorde den när han var 17 och att det var då det.

Sen gick det ett tag och jag frågade om jag fick se tatueringen och då verkade han vilja visa den. Sååå efter lite om och men när han ställt sig mot väggen så bara jag kunde se den. Fick jag dra upp hans tröja och se hans drake. Han ville inte dra upp, JAG fick dra upp! Jag tittade mer på hans rygg än på tatueringen kan jag säga! Gah vad jag saknar lite Kille i mitt liv! När jag tittat på hans tatto ( och taffsat färdigt på hans rygg ) sa jag att jag tittade mer på hans rygg än på tattoon. Sen gick jag ut i hallen för att ta mig skorna eftersom vi skulle med ett tåg. Då sa vi hejdå och han pussade mig på kinden och drog mig så tätt intill som bara ett fåtal killar gör.. och han hade händerna på helt rätt ställe. UNDERBAR kram! Så jag var jättenöjd efter den delen av kvällen.

Seeen åkte vi med tåg till Jönköping!
Där gick vi först till Sibylla och delade på en pommetallrik.
Sen gick vi till Centrum där vi fick stå i kö i en kvart.. kanske inte så långt tid egentligen.
Japp där inne var de smockfullt och jag träffade tre person jag kände igen. Sara, Jonas och Simon.
Simon är en polare till berra som jag inte alls är så förtjust i och han vet om det. om han inte visste det innan så vet han det nu. Sara är en gammal skolpolare till mig och berra. Jättetrevlig och snäll tjej! Sen Jonas, han har jag känt sen i femman. till och från. Han är en go polare men en player. Jag vet om det och jag har accepterat det. Jag rekommenderar honom inte till nån. Vi flörtade och kramades som vi brukar göra. hahaha han är sån tönt. :D

Aja, vi dansade och killarna gick loss på mig o berra. En kille tog tag i min arm över tatuering och jag Skrek aj tills han släppte taget om mig. ajsing vajsin! För övrigt så dansade vi och hade väldans kul men det var sååå trångt och Jönköping är tydligen fullt av massa minibitchar för de slogs och puttades inne på dansgolvet. Jobbigt värre. Alla vill väl få plats!

Summering. Jag hade jättekul, en lagom festkväll. Men jag kan inte hjälpa att undra, vad som hade hänt om vi stannat kvar i falköping.

Kommentarer
Postat av: robiN

hejhopp och god morgon jag jobbar som vakt :)

allt bra med dig idag?

2008-10-06 @ 08:25:13
URL: http://roppsnopp.blogg.se/
Postat av: tove

hahaha frida.. "om han inte visste det innan så vet han det". Längtar tills snart :)

2008-10-06 @ 09:11:32
URL: http://dockner.blogg.se/
Postat av: tove

..nu" missade lite

2008-10-06 @ 09:12:27
URL: http://dockner.blogg.se/

Kul att du hade något att säga!

Vad heter du?
Spara ditt namn!

Mail-adress:

Din egen bloggadress:

Kommentarer skrivs här:

Trackback


RSS 2.0